Tisdag

Hej

Jag hoppas att ni alla har en bra tisdag so far. Själv vakanade jag för typ 2 timmar sen (tidigt för en gång skull) och sen dess har jag suttit och funderat på om jag ska träna idag eller inte. Min fot behöver fortfarande lite mer vila och jag hostar ganska mycket men samtidigt behöver jag all träning jag kan få.. decisions, decisions.

Om ett tag ska jag i alla fall fixa till mej lite och åka in till stan för ett sabbt ärende. Jag kan inte direkt säga att jag är jättetaggad på den, men men.

Ha en bra tisdag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0