På bar gärning

Har ni sett det där programet på 7:an, "På bar gärning"? Jag såg reklamen flera gånger och sen bestämde jag mej för att kolla på Tv4 play. Det verkar ju ärligt talat hur grymt som helst, haha. Fast jag tror inte att jag skulle velat vara med i det. Tänk vad pinsamt att dom filmar när folk blir arga och grejer. Och jag som är så aggressiv också, snacka om att jag hade gjort tv.  Jag är ju verkligen en typisk person som går fram och säger vad jag tycker. Jag gillar inte alls när folk gör grejer som man inte borde - typ tränger sej i köer, som det programmet jag såg handlade om.
Pang på bara, haha.

Fast jag gillar inte riktigt den ena tjejen i panelen. För det första avbryter hon heeela tiden och för det andra tycker jag att hon tycker helt skruvade saker. Hon snackar som att hon var tolerant mot exakt allt, men frågan är om hon är så jäkla tolerant när det kommer till kritan. Snubben som är med har en hel del vettiga grejer som han försöker säga, tycker jag, fast det är ju inte ofta som han får komma till poängen inann han blir avbruten. Men så är det ju med debatter och diskussioner. Det är därför jag sällan deltar för jag blir bara arg



Jag tycker att det är as töngt att det äntligen har kommit ett program som öppnar folks ögon lite för hur folk i den här stan egentligen är. Jag har alltid tyckt att Stockholmare är äkta pussys och nu får man ju se det svart på vitt.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0