Önskar att det var lika lätt som att skjuta upp

Hej

Nu har jag äntligen ett väl fungerande internet igen. När jag bodde hos brorsan surfade jag på mobilen och sne gick det .. snett.
Nu är jag i alla fall tillbaka hemma så nu är det bara inspirationen kvar. Det är ett värre problem.

Veckan som gått har i alla fall varit rätt kass. Jag har knappt gjort ett shit och man kan lätt säga att det blev för mycket alkohol. Jag gör ett nytt försök att ta tag i mitt liv den här veckan.

Min måndag kommer i alla fall starta med svett och tårar. Jag ska nämligen ringa några väldigt jobbiga samtal och något säger mej redan nu att min telefon kommer gå sönder/jag kommer inte hinna ringa/det var ingen som svarade när jag ringde.. allt för att slippa om man säger så, och skjuta upp det hela till tisdag = never gonna happen/någon annan får ringa åt mej.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0