Lördag

På lördagen var jag redo för lite mer action, så jag bestämde mej för att hänga med ut... även om jag först bestämt mej för en nykter helg.
Jag, Olivia, Frida, Melissa och Linnea samlades först på Nivå för lite förkrök och bubbel. Lite senare bar det av mot ett nytt favoritställe - Medusa.
Det är ett rockställe som till säkert 95% besöks av killar. Nice, tänkte jag såklart och nu har jag varit där 2 gånger och båda gångerna fått fler än en snygg kille på kroken.
Konkurrensen där är ju inte så hård direkt.

I lördags träffade jag en kille som i mycket var en kopia av killen jag föll så hårt för för typ ett år sen. Skillnaden var väl att den första var mer vältränad och den andra bjöd på fler drinkar.
Efter en lång utekväll hamnade jag i Nynäshamn.. så det säger nog en del om kvällen, haha.
Jag låter resten vara osagt, men jag åker aldrig dit igen för det tog ta mej tusan nästan 2 timmar att komma hem.








Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: ~ L I N N ~

Veckans blogg vinnarna är nu dragna, kika in och kolla om det blev du. Om inte, finns en ny chans redan nu ;-)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

2012-04-02 @ 19:59:54
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0