Here we go

Hej

Här kommer några nattinlägg igen.

Jag vet att jag börjar bli sådär riktigt dålig på att blogga igen - så som när jag började för 5 år sen. På den tiden skrev jag mellan 10 ochn 20 inlägg i månaden.. typ. På senaste tiden har det ju blivit säkert mellan 30 och 50 inlägg i månaden. Nu har jag visserligen inte räknat, men jag vet att jag har varit riktigt aktiv för några månader sen. Plötsligt tog inspirationen slut och massa skit hände och då blir ju bloggen alltid lidande.

Nu har jag mycket att berätta igen så let's rock this bitch.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0