Den typiska bloggväggen

Hej

Dom senaste dagarna har jag haft fullt upp och därför har jag inte bloggat.
Falskt. Sanningen är att jag verkligen inte har någon som helst inspiration. Jag har funderat på om jag ska lägga ner bloggen.. igen.
Som bloggare går man ibland in i den typsika "bloggväggen". Typsikt för den väggen är att man har bloggat mycket under en tid och plötsligt hittar man sej själv med ett tomt inlägg och man har ingen aning om vad man ska skriva. I flera dagar kan man fundera på vad man ska komma på och vad man ska göra för att få tillbaka inspirationen och tillslut ger man upp och bestämmer sej för att det kanske är lika bra att lägga ner - speciellt när man ser att besöksstatisiken har reducerats med 2 tredjedelar.

Jag har sprungit rakt in i den väggen flera gånger. Det är ju egentligen inte ett dugg konstigt. Jag har i perisoder tampats med personliga problem, under andra perioder har jag haft besöksrusning och i vissa andra perioder har jag, som nu, inte haft ett dugg att skriva om.

Jag hoppas att jag får behålla så många av er besökare som möjligt tills jag lägger ner på riktigt.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Lägg inte ner bloggen, du är grym

2012-04-17 @ 22:13:27

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0