2 timmar senare

Puh.. Svettig och trött 2 timmar senare. Det sista som ska göras nu är att byta sängkläder, efter det känner jag mej rätt done. Jag har hängt in alla kläder i garderoberna, fixat i ordning alla skorna, tvättat penslarna, fixat i ordning med smink, hårgrejer och alla hygienprodukter och då jag egentligen inte ens kommit till den "vanliga" städningen.
Jusste.. jag har ju tvättat kläder också så snart måste jag hänga upp skiten. Det här tar verkligen aldrig slut *suck*.

Just nu sitter jag och balanserar på soffkanten medan jag väntar på att golvet ska torka. Jag lyckas alltid med att misslyckas med golvtorkningen. Farsan har sagt åt mej säkert 100 gånger sen jag gjorde det förta gången, att man ska börja längst bort och arbeta sej ut ur rummet och in i nästa. På något sätt lyckas jag ändå alltid avsluta i mitten av rummet och då är man ju omringad så.. what to do.
Som tur var har jag i alla fall datorn här så då hann jag med ett inlägg också.

Nu ska jag försöka trippa ut utan att halka


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0