En kväll med pappsen

Jag är hemma efter en lång och hård dag. Jag hade helt rätt i att solarium verkligen behövdes. Jag har kört lite terapi med pappsen också.
På vägen hem gick jag förbi Donken och hämtade ett arbetsintyg, hämtade ut ett paket och köpte lite choklad till mej och pappsen, eftersom vi båda sitter här och snörvlar.

Vi har precis slagit oss ner och kollar på film och käkar sallad som vi mixat ihop helt själva.
En mysig kväll bara jag och pappsen.

Jag hoppas att det blir en bättre dag imorgon, men jag ser inte riktigt fram emot den faktiskt.

Nästa äventyr blir att få i pappa en svinäcklig dryck mot förkylning. Jag tänkte att farsgubben skulle bli frisk imorgon så jag ska lura i honom en häxblandning innan han går och lägger sej, det blir kul.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0