Dirty secrets

Nu har jag nog lyckats fiska upp alla frågor ni har frågat mej om mitt sexliv sen jag började skriva om sex. Det har blivit en hel del som ni ser. Jag brukar ju inte svara direkt men här har ni allt. 

                                



Är du oskuld? Njae sist jag kollade var den som bortblåst
Någon gång haft sex med samma kön? Jupp
När hade du sex senast? Ooops... länge sen, söndag den 13:e alltså typ 11 dagar sen
Vem hade du sex med senast? Det var det där research-ligget. David hette han visst. Cute name.
Haft gruppsex? Jorå
Haft sex på öppen plats? Check
Drömt sexdrömmar? Sen jag föddes, tills jag dör.
Sugit av någon? Tror det..
Ångrat att du haft sex med någon? Självaste självklart.
Hur många oskulder har du tagit? Minst en.. mer vill jag inte veta
Har/haft kk? Över min döda kropp! Vad fan är det för hemsk fråga?
Tänkt på någon annan när du haft sex? Jag brukar nog mera tänka på annat, men det finns nog en och annan också
Haft sex med någon kompis bror/syster? Inte som jag kan komma på nu
Somnat under sex? Absolut
Haft sex när det är andra i rummet? Ingen favoritscen men väl upprepad. För övrigt brukar den jag har sex med vara i rummet.. det är lite skämmigt det med.
Varit med någon som är lika gammal? Aråå
Varit med någon som är över 18+ år? myndig eller 18 år äldre än mej?
Varit med någon som är yngre än dig själv? skulle det vara en 93:a då eller? Gud nej! Never! Då får ni lägga in mej.
Gjort sönder något när du haft sex? Yes, strängen på mitt ex kuk.
Har du haft ett one-night-stand? Det kan nog tänkas.
Blivit påkommen under sex? Vem har inte kommit på mej under sex?
Kommit på några andra ha sex? Absolut
Största åldersskillnaden på dig och ett hångel? AA han var nog 31 tror jag.. så det blir väl.. 12 år
Vad tänder du på? gosh, svar: nej jag har inga skumma fetischer
Hur många har du hånglat med på en kväll som mest? Aldrig räknat, men kan väl dra till med en rimlig siffra på kanske 5
Vem av dina kompisar är riktiga kåtbockar? Äsch vi har vuxit ifrån det där.
Har du hånglat med någon av samma kön? Men gud, sjääälvklart inte. Jag förblir orörd till äktenskap.
Hur många har du haft sex med? Fler än du kan räkna på händer och fötter sötnos.



Jag hittade en lista, som inkluderar några av era frågor, också.


Haft sex:
(x)I en bil
( ) I snön
() I skolan
(x) I gräset
() På offentlig toalett
(x) I duschen
(x) I badkar
(x) På badrumsgolv
(x) I en sjö/hav/pool
(x) I någons förälders säng
( ) På stranden
(x) I någon annans säng
(x) I din egen säng
(x) På ett köksbord
(x) I en soffa
(x) På en stol
( ) I en garderob
(x) På ett sovrumsgolv
() På ett köksgolv
() I en tvättstuga
(x) Med någon över 25
(x) Gillar att sexpartnern stönar
(x) Anser att sex ska vara hårt Variation låter rätt trevligt
(x) Med någon som varit längre än dig Det är rätt svårt att hitta en kille som är över 1.60
( ) Med någon som varit kortare än dig
(x) Haft sex i under 10min
(x) Haft sex i över 1 timme
(x) Haft sex i över 2 timmar
(x) Filmat när du haft sex
( ) Filmat någon annan som haft sex
( ) Lagt upp en film på
internet när du haft sex
( ) Lagt upp en film på internet när någon annan haft sex
(x) Haft oskyddat sex
(x) Haft skyddat sex
( ) Haft sex med någon yngre
(x) Haft sex med någon äldre
(x) Haft sex utan känslor
(x) Haft sex med känslor
(x) Smakat på sperma
() Svalt sperma
(x) Blivit runkad/runkat någon
(x) Sprutat/blivit sprutad i håret
() Sprutat/blivit sprutad i ansiktet
Strikt nej-policy till det
(x) Sprutat/blivit sprutad på brösten
(x) Sprutat/blivit sprutad på rumpan
(x) Sprutat/blivit sprutad inne i
() Fått sperma i ögat

() Gillar analsex
(x) Gillar att ge oralsex
() Gillar att få oralsex
(x) Haft sex samtidigt som du tittat på porr
(x) Gillar smärta under sex
definiera smärta
(x) Gillar att vara undergiven
(x) Gillar att vara dominant Variation
(x) Har fantiserat om någon annan under sex
(x) Haft sex med fler än 5
(x) Haft sex med fler än 10
(x) Haft sex med fler än 15
(x) Haft sex med fler än 20
() Gillar att bli lätt nafsad på
(x) Haft sex onykter
(x) Haft sex nykter
(x) Haft sex flera gånger under samma dag
(x) Haft sex med fler än en person under samma dag
(x) Fått orgasm under sex
(x) Använt piska eller andra diverse redskap i samband med sex
(x) Tycker att kondom gör det mindre skönt
(x) Haft sex med kläderna på
()
Haft sex med någon enbart för att hämnas och/eller göra en annan person svartsjuk/avundsjuk
(x) Har svarat ärligt och seriöst på alla frågor, inklusive den här




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Någon kk eller?

2011-11-29 @ 07:35:31
Postat av: Anonym

Knullsugen?

2011-12-08 @ 06:30:49

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0