issa goes bartender

Jepp det är sant  Bara några dagar efter min student och alla bröllopstjofräser drar min bartenderutbildning igång . Shiit vad det ska bli kul! Jag hoppas att jag träffar massa roliga människor på utbildningen, och att jag lär mej så fort som jag brukar göra, hoppas jag fixar ett soft jobb efter och att allt för en gång skull rullar på för mej!
Jag brukar ju aldrig ha speciellt mycket tur och allt brukar sluta i ett helvete för mej, men jag hoppas och ber som den ateist jag är, att det här ska gå !!

Hoppas mina icke-gudar lyssnar på mej.

                
                 bild: google


Kan ni tänka er mej kasta flaskor? haha

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0