Imorgon får jag träffa min bunny :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag försöka få några timmars sömn.

Imorgon ska jag först gå en mil och sen ska jag träffa Hanna för lunch  Det ska bli så himla kul att träffa den bruden igen! Det känns som att det var evigheter sen.. och det var det också. Nu har lilla skutten kommit hem från Skåne och hon har väl fullt upp med att träffa alla som har saknat henne här uppe, så jag är faktiskt glad att jag fick en tidig tid  

Efter att vi har babblat av oss ordentligt ska jag jobba några timmar. Det ser jag tyvärr inte riktigt lika mycket fram emot. Men det är mycket kul som händer nu, jag ska bita ihop ett tag till sen börjar livet på allvar!!  Jag känner en vändning.. eller är det värmen?  Doesn't matter! Huvudsaken är att jag får känna mej glad ibland!


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: lashnoblom

här är de alltså påväg med ändringar.. ja som gilla din header :P



har nyss haft en lång paus från bloggen och starta med designen för några dar sen.. Skulle gärna vilja ha kategorin under självaste headern, men nee sånt komplicerat kan inte jag fixa ihop ;) aja.

Allt bra med dig annars?

2011-05-12 @ 15:17:08
URL: http://lashnoblom.blogg.se/
Postat av: hemlig snubbe

Jag snubbla förbi ett av dina klipp ikväll på youtube av ren slump nu när jag sitter här i min ensamhet på en fredagskväll..... Hursomhelst, du berör mig på något sätt, är ingen blödig person på något sätt men det är något speciellt med dig som jag diggar. Vill bara att du ska veta det och fortsätt vara du <3



kram !

2011-05-13 @ 23:29:16
Postat av: hemlig kille

Jag snubbla förbi ett av dina klipp ikväll på youtube av ren slump nu när jag sitter här i min ensamhet på en fredagskväll..... Hursomhelst, jag kunde knappt sluta kolla. Du berör mig på något sätt, är ingen blödig person på något sätt men det är något speciellt med dig som jag diggar. Vill bara att du ska veta det och fortsätt vara du <3



kram !

2011-05-13 @ 23:30:12
Postat av: SOFIAS

Jag har skaffat ny blogg och undrar nu om vi kan följas via bloglovin även på den bloggen:) kan vi det?:)

2011-05-14 @ 15:21:12
URL: http://sofialarssons.blogg.se/
Postat av: JENNIFER BÄST WASSERMANN@fb

Hejsanhoppsan! Din blogg är underbar, hittade den genom helt plötsligt via youtube.. guuuud så underbart härlig människa du är! Fortsätt vara dig själv DU ÄGER.

Kommer följa din blogg varje eviga dag! Kan inte du visa en video på hur du gör dig iordning på morgon? :) Behöver jätte mycket tips på produkter på håret och vars dom finns att köpa!



Ha det bäst, kramkramJW

2011-05-18 @ 10:01:55
URL: http://jeenkoo.blogspot.com
Postat av: lovisa

Hej har du en bra start på denna onsdag?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-18 @ 10:29:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

ha en bra dag!

2011-05-19 @ 14:40:51
URL: http://sofialarssons.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0