Can you see a smile om my face? YES we can!

Hej

Det blev visst inga inlägg i skolan. Men men, I'll make it up to you now

Vet ni!! Det har varit en bra dag idag .

Först fick jag veta att jag fick VG i historia och VG i religion, sen kom jag på att jag fick VG i psykologi. Senare fick jag tummen upp av min filosofilärare, det kan ju inte vara annat än bra, right?

Sen åkte jag och solade och efter det jobbade jag. Tiden gick skrämmande fort i början, sen fick jag dock jobba över.. det var mindre kul.

När jag kom hem låg min klänning som jag ska ha på bröllopet och väntade på mej. Bortsett från att den är lite för stor var den as snygg!  Jag ska fixa till den lite och sen kommer det bli perfect!

Många glada gubbar på mej just nu, undrar om jag kommer kunna sova när jag är såhär himla glad.

Gladast av allt är jag för att det endast är 10 små dagar kvar till studenten, sen får man börja laga sin lunch själv.. Hur nu det ska gå till

               

Det här är en påklädd variant av mej, just nu

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0