Gästblogg - Hjälp

Heejje!

Detta är lite olikt mig, att jag vill visa min blogg för folk alltså. Jag har inte speciellt många läsare och har trivts med det
men nu hade ja tänkt prova nått nytt.
 
Jag börjar med lite info om mig själv:
Kristina Pandurevic är en 20årig tjej som bor i en förort strax utanför Göteborg. Min vardag består av skolan, handboll och de familj/vänner. Jag pluggar
på Chalmers till byggnadsingenjör vilket kan vara lite konstigt för vissa eftersom jag är tjej :)
 
Nu till de jag hade jag syftade på med min rubrik..
Eftersom jag själv läser en massa bloggar tror jag att många håller med när jag säger att man känner sig som en del av bloggarens
vardag. Därför hade jag tänkt att ni som läser detta skall få chansen att vara en del av min! Roligt va?
Jo, det är så att jag har en ganska liten tatuering på en fjäril på min vänstra skuldra. Den gjorde jag när jag var väldigt ung (och dum?) och känner
nu att jag ville göra något annat av den, alltså tatuera över den. När jag gjorde min andra tatuering (på revbenen) var den en väldigt personlig tatuering
och jag känner jag bara vill ha personliga tatueringar.
Så, det ni kan hjälpa mig med är att rita/skissa en ängel som håller i ett barn. Det jag vill symbolisera med den tatueringen är mig och
min mamma. Min mamma är min levande ängel! Jag vill därför kunna göra om min fula fjäril till något väldigt fint.
Jag vill ha en unik ängel, inte något man hittar på nätet, så det är därför jag ber Er om hjälp :)
 
Om någon där ute vill hjälpa mig med detta får ni hemskt gärna maila över bilden ni ritat/skissat till min mail [email protected].

Tack så mycket på förhand och jag hoppas att ni läser min blogg kiiicki.blogg.se.
Puss på er!/Kristina Pandurevic



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0