Midsommar 2011

Hej

Det är söndag och midsommarhelgen är över för den här gången. För en gång sjull firade jag faktiskt midsommar! Och jag firade inte bara, jag gick all in. Kanske lite för mycket dock.

Jag gick upp rätt tidigt på fredagen och åkte till Drottningholm. Där blev jag upplockad av Sofia och hennes pappa i deras båt och sen åkte vi till deras landställe.
Det första som hände var att det skulle fixas kransar. Jag vet ju inte hur man gör så Sofia gjorde min medan jag satt på bryggan med två grabbar och lyssnade på musik och knäckte första cidern. Det var nog mer min stil tror jag.

När kransarna var klara packade vi ihop oss och åkte över till några grannar för lunch. Efter det gick vi till en äng för att dansa runt en stång och börja midsommarfirandet med alkoholen. Kan ni tänka er att jag faktiskt dansade ett varv runt stången?! Helt sjukt!
Jag kan säga att folket runt omkring inte riktigt gillade att vi hade med oss en stor högtalare och dunkade musik över hela stället. Haha.

Några timmar senare packade vi oss tillbaka för middag. Och sen körde vi lite party hos oss och efter det gick vi ner till en dansbana. När det stängde körde jag igång efterfest hos oss och sen började folk dra ur jacken. Sist av alla var jag, som trodde att jag skulle decka först, runt 7 på morgonkvisten.

Det där var den korta berättelsen om min midsommar. Bakom dessa rader finns det gott om små detaljer som jag inte vet om jag borde ta upp.

Ni känner ju mej. Självklart kan inte issa gå ut och fira och ha kul utan att sätta sej i skiten på ett eller annat sätt. Även om det var en sjukt kul kväll vet jag inte när jag vaknade med sådär mycket ångest sist. Jag tror aldrig att jag har mått så dåligt på grund av mina handlingar. Usch för mej!

Skulle jag berätta vad jag har gjort skulle jag troligtvis sjunka så lågt i era ögon att en stor del av er skulle sluta läsa den här bloggen.
Nu kör vi lite glada bilder istället, tycker jag.






























Det var några av alla 1000 bilder som togs den kvällen.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0