Tisdag

Godmorgon godmorgon

Jag har precis tvingat mej upp ur sängen här och ska strax slänga i mej frulle innan jag hoppar på cykeln och åker till jobbet. Jag fick en skon sovmorgon idag, det tackar man ju aldrig nej till  

Schemat för idag är att jag ska åka och jobba några timmar, efter jobbet kommer jag nog hem för att duscha snabbt och fixa till mej lite, slänga i mej lite käk och plugga på drinkarna sen cyklar jag iväg igen.
Om jag hinner blir det ett inlägg under tiden jag är hemma mellan jobbet och utbildningen, annars hörs vi när jag kommer hem ikväll.

Ha en bra dag


Sommaren 2009 när jag var nyanställd.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0