På armen har jag nu världens två finaste killar

I torsdags var jag och tatuerade mej  Jag blev supernöjd med resultatet, den blev exakt som jag ville ha den!  Det lönar sej verkligen att planera en tatuering länge. Den ska ju trots allt sitta hela livet, så vad är då 3 års planering? Ingenting.
Jag har alltid dissat spontantatueringar och jag tänker fortsätta med det.

                 

Där har ni konstverket.

Nu har jag precis haft ett lååångt samtal med lillebrorsan, som såg tatueringen på facebook igår kväll. Han bor ju inte i Stockholm så det var enda sättet att visa den för honom nu. Han blev i alla fall superglad och tyckte att det var jättefint gjort. Klart man blir rörd. Det är underbart att se banden vi har trots att vi ibland kan vara så otroligt långt ifrån varandra, men vi vet ändå alltid vart vi har varandra.

Det blir svårt att ångra den här tatueringen. Med stolthet tänker jag bära namnen på världens två finaste killar, resten av mitt liv.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0