Försöker hålla igång bloggen

Imorgon börjar jag jobba klockan 10.00. Ingen sovmorgon imorgon inte. Eller tja.. det beror väl på vad man jämför med. Mitt schema imorgon ser ut som igår och idag - jag går upp, jobbar några timmar, kommer hem och slänger i mej käk, gör mej i ordning och sen åker jag iväg till barskolan.

Tyvärr gör ju det här schemat att bloggen blir rätt tråkig. Jag har ju inte direkt mycket att skriva om, det blir ju mest; Idag var jag på barskolan.. igen. Jag lärde mej massa nytt, det var kul.

Vad som inte blir riktigt lika kul är den här bloggen. Jag ska försöka göra mitt bästa för att pigga upp den lite.

Kom gärna med förslag om ni vågar, min hjärna är ju rätt överansträngd redan som det är. Jag har alltså ingen fantasi alls just nu.

Imorgon börjar jag jobba klockan 10.00. Ingen sovmorgon imorgon inte. Eller tja.. det beror väl på vad man jämför med. Mitt schema imorgon ser ut som igår och idag - jag går upp, jobbar några timmar, kommer hem och slänger i mej käk, gör mej i ordning och sen åker jag iväg till barskolan.

Tyvärr gör ju det här schemat att bloggen blir rätt tråkig. Jag har ju inte direkt mycket att skriva om, det blir ju mest; Idag var jag på barskolan.. igen. Jag lärde mej massa nytt, det var kul.

Vad som inte blir riktigt lika kul är den här bloggen. Jag ska försöka göra mitt bästa för att pigga upp den lite.

Kom gärna med förslag om ni vågar, min hjärna är ju rätt överansträngd redan som det är. Jag har alltså ingen fantasi alls just nu.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Nathalie

Du kanske kan skriva lite tips till nyblivna tjejer. Vad man ska tänka på och vad som du tycker är vanligt hos er tjejer så man kan lära sig begreppen?

Har sett att ni rätta till bh:arna rätt ofta eftersom de kommer fel eller så. ta bak håret vi örat å lite.

Kram

2011-06-15 @ 20:18:51

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0