Filmer från CDON

Jag måste försöka släppa mitt deppmood. Det finns bara några få saker som verkligen kan få mej på bättre humör i sånna här situationer, och nu snackar vi snabba metoder. Choklad, film och sömn. Choklad får mej att tänka på annat och le åt den goda smaken, sockerkicken är förstås ett plus. Film får mej att segla iväg i helt andra tankar, dock inte om jag är riktigt ledsen, då har film en negativ inverkan. Sömn får mej att fullständigt glömma allt vad deppmood heter och i drömmarnas värld kan jag inte bli lyckligare.

Om ett tag ska jag segla in i drömmarnas värld men först ska jag göra mitt bästa för att inte beställa hem för många filmer. Jag behöver fylla på mitt lager, så är det bara! 
Medan ni surfar runt på H&M.se sitter jag och rotar runt på CDON.com

                 

Film är som alkohol - Ju fler på hyllan, desto bättre.
Alkohol är som disneyfilmer - Ju äldre, desto finare.. (om det inte är likörer)


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0