Barskolan

Idag var jag på min första dag på utbildningen  Till att börja med var det mest introduktion, som alltid när man börjar en ny utbildning men sen satte vi faktiskt igång. Först blev vi uppdelade i två grupper. Min grupp började med att lära sej att hälla upp sprit i glas och sen att måtta. Tja det låter kanske inte så märkvärdigt, men tro mej det är mer att tänka på än vad man tror när man står där på krogen och beställer en drink.
Att måtta utan mått är småknepigt. Det är inte speciellt svårt att komma i närheten av en 4:a eller 6:a men grejen är att det ska vara prick på strecket.. då blev det liiiite svårare.

Det här är min läxa till imorgon. Har jag pluggat?
Svar: Nej



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0