Att vara ett monster

Jag gör mina misstag, jag hoppas att bli förlåten.
Jag kan inte alltid förklara mej och ibland blir allt bara otroligt fel.
Jag drömmer, jag sviker, jag lever, jag gråter, jag blir sårad, jag skrattar.
Ibland finns det inget bättre än att se dej sårad.
Ibland lider jag som om det var jag som blivit krossad.
Jag är hård, jag är stark, jag klarar mej själv.
Jag är otroligt duktig på att ljuga.
Sanningen är att jag gömmer mig.
Sanningen är att jag är instängd.
Sanningen är att jag inte vill klara en enda dag själv.



                               

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0