14 shots

Hej

Nu är första veckan på bartenderutbildningen avklarad. I fredags hade vi sista dagen på veckan och då körde vi drinkprovning. Det var länge sen jag hade så kul måste jag säga! 14 shotar tog vi och sen var det lite lekar emellan. Sååå kul!! Packad blev man också. Whiskey, vodka, gin, passoã, Bacardi och så vidare. Det är klart att man blev full. Efter provningen gick vi ut tillsammans. Självklart blev det ojojoj. Där söp jag bort mitt minneskort till mobilen och ett ankare. Satans trist men så kan det gå.

Hur kom jag kom hem ska vi inte ens gå in på.. uppriktigt sagt kom jag faktiskt aldrig hem. Fruktansvärt kul kväll med fruktansvärt härliga brudar. Grabbarna satt mest stilla.

Skulle jag kunna spola tillbaka tiden till kvällen på utbildningen hade jag gjort det!



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0