Året som gått 2010

Jag tänkte att jag skulle försöka mej på en liten överblick av året som gått.

Jag hoppas att jag inte blir deppig bara. Ibland när jag tittar tillbaka i bloggen tror jag att vissa inlägg har bytt plats. Ibland är jag helt säker på att det var en månad sen jag skrev ett visst inlägg, men det står att jag publicerade det för 11 månader sen. Creeeeeepy



Jag började januari med att vara nöjd med ett trevligt nyårsfirande. Det var det roligaste på många år



Strax efter det skrev jag med en rad i ett inlägg att jag började det nya året med ångest.
Mitt nyår var definitivt lyckat, men jag kunde inte låta bli att avundas kärleken bland alla par som var där.



Jag kollade mitt BMI och blev i alla fall lite gladare när jag fick bekräftat för mej det jag egentligen redan visste.



Sen skrev jag den första delen i något som blev mycket populärt - "Kom över din kärlek".




Jag slutade på Kickboxning och betygsatte min första sak: Dust it





I slutet av januari bestämde jag mej för att börja försöka ta körkort.. Det tog ett tag innan jag satte igång men jag drog fan skeppet i land!






Jag började februari med en riktigt äcklig hemmafest och ett långt inläågg om preventivmedel.




Jag fixade en msn så att mina läsare lätt skulle kunna få kontakt med mej.



Jag började lägga upp makeups på bloggen.

och sen första sexnovellen kom upp.



Jag och Indi käkade på taco bar, en av många gånger under 2010.



En outfit, tillsammans med en lite mer avancerad sminkning än tidigare.



Februari blomstrade av sex i min blogg och flera ville att jag skulle skriva hur man får orgasm (g-punkts-). Det ledde till ett långt inlägg om precis det.



Som sagt, jag hade schysst med inspiration vad gäller sex- just i februari.



Jag hittade en underbar sko på Scorett. Det blev min drömsko och större delen av min fria tid gick åt till att försöka sluta tänka på dom.

På slutet av februari började jag deppa igen och det sista inlägget i februari heter : jag är van vid tårarna.




Jag började mars med ett nytt liv. Jag börajde äta frukost, och bestämde mej för att efter jul och nyår tappa några kilon. Jag vet inte hur bra det gick, ärligt talat



Jag började på allvar bli beroende av att shoppa på Make up store



Jag lärde mej några nya dancemoves.



Premiär för "Stuumpan as a teacher". Jag vågar själv inte kolla på klippet men jag minns hur populärt det blev.



När det kommer till mitt eget sexliv i mars, vill ni inte ens veta vad jag pysslade med.



Premiär för Dear Diary..
Det är ínlägg där jag på engelska uttrycker sorg, ondska, besvikelse, självupptagenhet och ilska.´



Bloggen fyllde 3 år





Jag började april med ett inlägg om att njuta av sex.
En perfekt början på en ny månad



Sex dagar innan min födelsedag skrev jag ett hårt inlägg om vilket svin jag var, jag ville förändra mej men fortsatte ändå på samma spår.




Sen fyllde jag 18.
Det blev en galen dag, en galen kväll och massa alkohol.



I april var det tänkt att min klass skulle åkte till Rom, men ett vulkanutbrott på Island förstörde allting. Det där har knappast någon glömt.






Precis i början av maj / slutet av april var jag på Hannas studentskiva. Deras tema var what is love så jag klädde ut med till Shrek.



Jag besökte blå lagunen för första och sista gången 2010. Riktigt vacker plats på sommaren.



En outfit från maj, rätt snygg kropp hade jag i alla fall.



Jag hade en tävling i samarbete med Evas underkläder




Jag skaffade en digipass. Till en början fattade jag inte alls har man använde den, men som tur var rullade det på bra ganska snabbt.





I juni började det bli lite varmare. En onsdag i början av månaden var jag ute och partade med Sofia. Den partykvällen slutade med att vi satt på varsin häst mitt i innerstan klockan 05.30.



Efter några få timmars sömn åkte jag och träffade Indi. Vi käkade donkenfood och avnjöt några Smirre vid vattnet.




Älskade Chaplin's stängde igen. Vi var självklart där och tog farväl av det underbara stället.



Jag gjorde min första anchor.



Av någon anledning började jag köra supergympa. Till en början gick det bra, sen gick det käpprätt åt skogen.



juni avslutades med en midnattsvisning av Twilight, New moon och Eclipse.




1:a juli åkte jag och Emilia till Spanien. I ett år hade jag planerast resan och det kändes helt overkligt att den blev av. Jag brukar ju inte direkt ha turen på min sida.
Det var 3 veckor av alkohol, sol och en jävla massa skratt. Det var nog en av mina bästa resor någonsin.




I augusti blev mina drömskor äntligen mina.



Skolan började igen. Jag laddade upp med ansiktsmask, hårinpackning och allt vad min kropp behövde efter en sliten semester med mängder av alkohol.
Första dagen i skolan var jag aspackad.



Jag lyckades se jävligt oskyldig ut på bild, en kväll när jag faktiskt bjöd hem kille efter kille efter kille. Den första kom, vi hade sex, han åkte hem, den andra kom, vi hade sex, han åkte hem. Så fortsatte det hela helgen. Och jag ser ut som en oskyldig liten flicka som aldrig har sett kuk förut.



Premiär för "Flickan med sinne för sex"



Sist men inte minst så kuggade jag min uppkörning. Det var jävligt surt.





I slutet av augusti och början av september började jag bli deppig igen, troligtivs berodde det mycket på att jag kuggade uppkörningen och teorin. Pappa började dessutom fundera på om jag började bli deprimerad och styrkte det med ett antal teorier och symptom. Det var ingen bra start på månaden.



Det blev lite bättre när jag var och såg Hoffmaestro på grönan.



Jag röstade för första gången i mitt liv.



Jag beställde hem Solsidan för att försöka muntra upp mej själv.






Jag började oktober med 3 nya anchors.



Efter massa deppande och alkohol bestämde jag mej för att försöka gå vidare i livet och förtränga allt som hänt.



Sen åkte vi äntligen till Rom. Jag ville egentligen inte ens åka, men man var ju tvungen.





Den första och viktigaste händelsen i november var att jag fixade mitt körkort. Helt underbart!

Sen var det Halloween. Jag och Sofia firde det på Lobby, självklart lyckades jag hamna på Finest's frontpicture.'



Massa skit hade hänt i Rom, allt hade blivit värre efter Rom och jag kände mej som ett jävla vrak. På höstlovet bestämde jag mej för att börja ett nytt liv.



Jag blev brunett på deltid.



Jag hittade min nyårsklänning. Efter mycket om och men blev den min.



Jag beställde hem massa nya filmer till mitt ide.





I december började jag hata, så jag skapade ett beroende av Hem till midgård, för att lyckas lysa upp min vardag lite.



I början av december fyllde min storebror 25, då var jag ute och firade honom med honom och hans killkompisar.

 

Jag tränade rekaordmycket i december.



Den 23 december vann jag 2 biobiljetter för bästa säljare under en timme



Jag och Marre firade juldagen på Lobby, i snygga tomteluvor.






Om jag kollar snabbt hur mitt 2010 har varit skulle jag förkorta det såhär:
Det har egentligen varit exakt som mina senaste år, ordentligt med sorg och smärta.
Det som skiljer sej från tidigare år är att jag har ökat alkoholkonsumtionen och nu på slutet av 2010 början av 2011 har jag till och med börjat få seriösa alkoholproblem.
Jag dricker stora mängder varje dag.

Det bästa med 2010 var Spanienresan och att jag blev singel. Nu gör jag exakt vad jag vill! Det är underbart och så vill jag fortsätta.

2011 vill jag uppnå lycka. Jag vill kunna skriva den 1/1 2012 att 2011 var ett bra år och att jag kände mej lycklig.
Trackback
RSS 2.0