Lördag hos Mister Duracell

Igår satt jag hemma och kollade på Sex and the city. Jag har verkligen blivit besatt av serien. Den går före allt, till och med bloggen!
Jag är dock inte van vid att sitta hemma en lördag kväll, och tro mej det blev värre när en vakt från Lobby ringde.
Jag brukar alltid spendera mina lördagnätter där. Det kändes sjukt att inte göra det nu. Men jag var för trött. Jag var smått bakis efter alla glas vin jag svept kvällen innan och dessutom bestämde jag mej för att en mysig hemmakväll kanske var på sin plats nu. Det behövdes, men efter några timmar blev jag uttråkad. Vid 23.30 ville jag ut.
Det slutade med att jag begick mitt lilla misstag.

Hello mister Duracell.

Efter fredagens bravader med kostymnissen behövde jag en riktigt bad guy, och bättre än Duracell finns inte... inte än i alla fall  

Det var kanske inte det smartase draget, men jag kan lätt erkänna att jag aldrig hade åkt om jag inte hade haft bilen. Så mycket värd är han inte  haha.

Jag åkte i alla fall dit. Vi slog ihjäl lite tid framför tv:n och sa egentligen ingenting till varandra. Jag och Duracell pratar aldrig, vi knullar bara sen är det klart. Ett mindre romantiskt förhållande, skulle man kunna säga.
Självklart hettade det till efter några timmar. Och Duracell skötte sitt jobb som mister Duracell fläckfritt, believe me. Allt var som jag mindes det. Det enda som egentligen inte gjorde i 180 var själva utlösningen, jag klagade inte men resten fick gärna inspireras lite av det.
Jag var egentligen inte riktigt beredd på att det skulle bli några trevligheter. Speciellt inte när vi båda la oss 1 meter ifrån varandra med vovven emellan oss. Vi båda låg på mage med ansiktet mot väggen. Verkade vi intresserade av att göka?
Inte, om man frågar mej.
Plötsligt kände jag hur han knäppte upp min bh. Och ja, det var riktigt plötsligt. Jag var inte beredd för 5 riskorn.
- Det är bh förbud i min säng, sa han bara.. för ´4:e gången. Det var ett himla tjat om min bh denna natt. Där, klockan 02.30 , åkte den i alla fall av. Inte långt efter det var han igång. Jag gjorde mitt bästa för att sakta ner honom lite, han glömde allt var förspel heter och ville bara köra in sin kompis direkt. Jag gick inte med på det men han tyckte att jag inte hade något att säga till om. Jag har aldrig sett Duracell som så aggressiv. Nog för att det inte skulle förvånat mej från första början, men trots sitt duracellande har han ändå haft en "lugnare" attityd... elle vad man ska säga. Men nu jävlar. Med våld slängde han mej som han ville ha mej och höll fast mej. Jävligt sexigt.. det var tyvärr det enda som var sexigt. Men men, man får vara glad för det man får.


Jag har en teori om att mister Duracell kanske borde knulla lite oftare, det skulle nog sakta ner honom lite. Nu är han som ett barn på julafton så fort han ser en fitta... typ.

Men slow down, jag tänker inte vara den som lär honom att tagga ner på Duracellandet. Jag har massa stolpar att upptäcka  Hey hoe.


Jag ville slippa P-böter så jag åkte vid typ 12.30. Det första vi sa till varandra idag var:
- Jag måste rulla snart.
- Varför det?
- Jag måste lämna bilen
- Okej
5 minuter senare
- Hej då
- Vi hörs
- Sure

Mycket exklusiva konversationer. höhö.
Det kommer nog dröja ett tag till nästa omgång.

Jag funderar på om jag ska skicka ett par laddningsbara batterier på posten- Då kanske han går från Duracell till laddningsbar. Hahah fan vad rolig jag är. Sån humor 12 på natten.





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sessan

Kan inte du skriva mer om dina egna sexupplevelser :D tkr de e intressant o höra va andra testat osv o vart me om :D

typ som en novell fast de har hänt dig på riktigt

2011-01-24 @ 17:38:19
Postat av: ETT FAN AV DIN UNDERBARA BLOGG

hejsan. Går mr duracell på thg? och om han gör det, har hans smeknamn på något sätt någon anktyning till hans efternamn i verkligeheten?

2011-01-24 @ 19:00:07
Postat av: BVMBM

JHMVB

2011-01-24 @ 19:08:27
Postat av: B.

Jag tycker nog han kunde gett dig lite förspel ändå. Hålla fast och slänga lite med hennes kropp däremot är ju både sexigt och trevligt. ;)

2011-01-24 @ 23:42:47
URL: http://jorunnsaga.blogspot.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0