Träna innan frukost = rasa i vikt

Visste ni förresten att det är jättebra att ta en promenad eller gå ut och springa innan frukost, om man vill gå ner i vikt.

Det är mitt första tips!

När man går ut och rör på sej innan frukost bränner man föregående dagens kalorier, och dessutom kommer hela förbränningen igång, vilket gör att frukosten man äter när man kommer hem försvinner ganska fort. Om det är någon gång man kan passa på att äta onyttigt är det efter träning och på morgonen. Varför inte dubbla intaget av godsaker när man har varit ute och rört på sej på morgonen?

Det gjorde jag, och det beror på att jag tar det lugnt med min viktnedgång. Jasg har hela livet på mej, varför stressa?

Vill man gå ner i vikt bör man dock käka en nyttig frukost, innehållande mycket näring. Alltså.. inte göra som jag gjorde:

En tacopaj, en avocado, två morötter, en kladdkaksbit och en bulle

Men vafan! Jag har faktiskt ont i ryggen!

















Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

heej, vill du lära dig göra äkta hollywoodlockar med platttång, tycker jag du ska kolla in videon som finns i min blogg;)



visa en bild på en som inte är för smal, man ser ju benen för tydligt där, inte bra för småtjejer att se. visa bild på en vältränad ist. ett tips bara;)

2011-02-23 @ 14:54:15
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

sorry om du blev upprörd:)

2011-02-23 @ 15:10:43
URL: http://laalee.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0