Nytt från Make up store

När jag ändå var ute passade jag på att köpa hem det sista jag behöver till sminkväskan. Nu saknas det bara en pensel sen är min bas tillbaka. Om någon så mycket som rör mitt nya smink kommer jag gå från en riktigt söt tjej till ett riktigt monster som kommer döda allt i min väg. Jag älskar visserligen att shoppa smink, men inte såååå mycket att jag bjuder på att folk snor det!

Någon måtta får det vara, köp ert eget smink. Det här plockade jag på mej idag. Ni borde känna igen en sak i alla fall.



Make up store... sjävklart. Går jag någonsin någon annanstans?



                                  ♣ Sminkväska - Make up store - 175 kronor
                                 ♣ Vit kajalpenna - Make up store - 135 kronor
                                 ♣ Cake eyeliner - Make up store - 175 kronor

Sen fick jag med några gratisprylar också  Det sitter ju aldrig fel.
En bodylotion, en mask av något slag och någon rabattgrej.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0