Gästblogg

Hej alla där ute!
 
Mitt namn är Elin och driver en liten blogg som kallas för www.jadersjanta.blogg.se jag vet inte om alla har lov just nu, men själv har jag sportlov och sitter i en stuga uppe i Stöten. Jag ska vara här tills på söndag. Det är alldeles för kallt för att åka skidor idag, det var kanske -17 uppe på bergstoppen. Och jag som har kännslig hud orkade inte. Så mamma har tvingat på mig att plugga. Så det kanske är bäst att ta tag i det ;)
 
Lite kortfattat om mig: Jag fyller 15 den 2 Maj. Jag föddes i Eskilstuna och för några år sen flyttade jag ut till landet som heter Jäder. Därav namnet jädersjänta. På min fritid spelar jag badminton, fotograferar (kommer antagligen börja fotolinje i gymnasium), är självklart med mina vänner och bara har roligt! ;)
I min blogg skriver jag bland annat om min vardag, mode, och självklart lägger jag ut lite då och då bilder som jag har tagit och redegerat med färgerna ;)

                                         
 
Kramar från mig!
Elin Andersson www.jadersjanta.blogg.se

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!!

2011-02-28 @ 00:08:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0