Du är ett monster som saknar moral

Du var en idiot mest hela tiden, en riktigt korkad idiot. Men en sak lärde du mej, en sak jag kommer ha användning för i hela mitt liv:

Alla människor vet inte vad etik och moral är. Du är ett bra exemepl, genom att umgås med dej och genom att ha dej i min närhet lärde du mej hur elak en människa kan vara. Jag frågade mej ofta hur man kan vara så elak och aldrig någonsin fatta det. Nu vet jag svaret. Du vet inte vad ordet moral innebär. Du vet inte hur man ska bete sej. Det är tragiskt hur jävla synd det är om dej. Och hela tiden trodde jag att det var mej det var fel på.

Du kunde inte se mej i ögonen och be mej om ursäkt för hur du behandlat mej, du viftade bort det som om ingenting hänt, som om det hela var normalt. Du viftade bort mej som om jag var en irriterande fluga vid ditt öra en tidig söndagsmorgon.

Du skrattade åt mej, hånade mej, snackade skit om mej, smutskastade mej, förolämpade mej och det värsta är att du fortfarande gör det. Jag hatar dej. Du är en vidrig person och hur jag än försöker blir jag inte av med dej. Nu är det du som är den irriterande flugan vid mitt öra, en tidig söndagsmorgon.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0