Bäst och mindre bäst

Jag hittade ett riktigt fult + och - i min Spanien-mapp. Jag antar att det ska stå för bra och dåliga grejer med resan. Nu minns ju inte jag vad jag hade tänkt skriva då, men jag får helt enkelt tänka ut nu vad som kan ha varit tänkt då. Jag minns ju tillbaka endel nu när jag har sett massa klipp och bilder.


Att Emilia alltid lyckades säga                                 
det hon inte skulle säga på                                Festerna och ställena
film när jag hade pojkvän,
eftersom han troligtvis                                       Vin för 6 spänn
skulle se allt. 
                                                                          Att allt var så himla billigt
Att dom snygga norrmännen
var bögar.                                                        Karaokebaren

Att Bershka inte hade bättre                               Att Spanien vann VM
shopping när jag var där
                                                                          Alla äventyr
Sängarna!
speciellt den ena, vill sägam min                      Mickey mouse och snygga killar 
                                                                                på stranden
Den manliga strippan och alla andra
jobbiga killar                                                   Att jag fick extrema ryggproblem                    
                                                                      Att det var så nära till allt
Att man gick upp i vikt               
                                                                        Värmen såklart, sol och bad
Hade varit kul med lite fler svenskar                 
                                                                           Återigen, allt var så jävla kul!
Att vårat DM inte gick i mål      
Vi hade listan men sen tappade                              Vårat DM (drinkmästeskapen) EXTREME RUSH!!!
 bort den                                                    var sjuuuukt kul. Vissa av mina idéer är faktiskt bra
  
Att jag fick slänga min förpackning                           Alla minnen man har nu, alla bilder
med vin på flygplatsen, för att slippa                                      och roliga klipp
övervikt       
                                                                                  Hela resan var svinkul!
Martini de chocolate och                                     Skulle mer än gärna spola tillbaka tiden!!
Long island ice tea                         
                                                                                      Vad mer kan jag säga?
Att jag inte blev speciellt brun                 ingen kan förstå hur mycket jag älskade resan och 
                                                                 hur bra jag mådde när vi var där!                                                 
Att resan gick så fort 
                                                      

         

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0