Svar till Malin

Din blogg var roligare förut Stuumpan!
jag saknar dina videosar.. :(
Och mera outfit´s bilder skulle vara roligt!:)
Ett tips sådär bara!
Kram


Hej Malin och tack för din kommentar.
Sån här kritik gillar jag verkligen! Och jag tar alltid till mej av det.
Anledningen till att det är dåligt med videoklipp är att jag inte har någon kamera, mer än mobilens, och att jag egentligen inte har något att säga. Jag är rädd att bli sådär tråkig som alla andra som gör videobloggar, så jag håller mej tills jag har något vettigt att säga.
Ungefär samma gäller outfits. Jag går inte i skolan längre, och det gör att antalet outfits reducerats ordentligt. Eftersom jag inte har något jobb, går jag mycket hemma i mjukisbrallor. Även om jag hade ett jobb hade det troligtvis varit ett jobb där man bär en uniform varje dag.. Jag funderar seriöst på vad fan man har sina kläder till.. man får ju aldrig chans att använda dom. Hypotetiskt: hade jag haft ett jobb hade jag haft uniform hela dagarna, därefter hade jag åkt till träningen och bytt om till träningskläder och slutligen hade jag åkt hem och dragit på mej ett par sköna mjukisbrallor.
Jag hatar att man är född med ett shoppingintresse. Det hade känts bättre att vara född med ett intresse man verkligen har nytta av *suck*

Jag hoppas att svaren gav något.

Utöver det tänkte jag fråga om du har lust att skriva en liten kommentar med om det finns någon speciellt månad som du tycker har varit extra bra, då kan jag kolla upp vad jag bloggade om då och försöka få lite inspiration.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Malin

Tack för svaret! då förstår jag:) slutar ändå inte läsa din blogg! hehe



Augusti 2011 alltså iår var en av många månader som ja gilla!:)

2011-12-20 @ 18:18:19
URL: http://minviktnedgang.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0