Stuumpan svarar: Kissie

         
 
                                                      Vad tycker du om Kissie?

Svar: Jag tycker faktiskt ingenting om henne. Hon blev känd genom att provocera, ett mycket smart drag när man lever i en tid som denna.
Jag är ingen jätteaktiv läsare, för jag tycker egentligen inte att hennes blogg är speciellt bra då den bara handlar om hennes liv och hur bra det är, men jag kollar väl in ibland. Jag förstår väl till viss del varför folk intresserar sej för henne - hon uppdaterar ju mycket och gör det som alla andra vill göra men inte har råd med.
Men jag är rätt ointresserad av hennes liv faktiskt, då blir hennes blogg väldigt tam. Hon tipsar aldrig om något användbart, skriver nästan aldrig vart hon köper sina saker, jag tycker att hon har jättedålig klädsmak och inget av det hon skriver passar in på den typen av bloggar jag gillar. Och ni som läser min blogg vet ju hur mycket jag står för ärlighet. Hon ljuger ju väldigt mycket och det har jag rätt svårt för. Jag tycker att det är svagt att inte kunna ställa sej upp och säga: hej här är jag och jag ser ut såhär, jag är såhär, jag tycker såhär och det får ni acceptera. Sen ska man stå för det också. Det är en sak att säga det och en sak att hålla det. Hon snackar mycket men håller sällan något och det gillar inte riktigt jag.

Så, som sagt, som person tycker jag väl egentligen ingenting om henne. Det jag tycker är att hon har dålig klädsmak och värst av allt - hon tror att hon är rolig när hon ska dra skämt och spela allan, men hon är faktiskt inte det. Jag har sett något enstaka videoklipp när hon ska skämta, samt roliga bilder hon tar och det är inte alls kul. Hon har inte fått mej att skratta en enda gång. För mej förblir hon typ den fula ankungen som försöker bli något annat.
Nej, hon är inget för mej. Men jag slår vad om att hon är svingullig när man känner henne men hon är väldigt dålig på att vara rolig. Hon borde nog lära sej av mej.  (Jävlar vad jag tyckte, för att inte tycka så mycket - antar att jag inte vill bli missuppfattad)


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0