Om jag inte var naken hade jag sprungit

Klockan är 3 och jag borde satsa på att sova. Jag är rätt utmattad om jag ska vara ärlig. Jag gick upp rätt tidigt i morse för att åka tillbaka till sjukan - ja 11.30 är ju tidigt för mej.
Jag har varit helt slut hela dagen. Jag brukar vara det, men när kvällen kommer bli jag piggare för varje minut och ja, nu är ju klockan 3 och jag är redo för att gå ut och springa.. tja kanske inte riktigt. Ärligt talat är jag naked och väntar på att min brun utan sol ska torka så jag kan gå och lägga mej. Jag hade nog kunnat gå ut och springa naken om det varit sommar men november.. tja det vette tusan.

Jag har i och för sej gjort det en gång, typ. Fast det behöver jag inte gå på nu.
Men då var det snö, så mycket kan jag säga.

Godnatt


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Patricia♡

Hoppas du får en fin lördag:)

2011-12-03 @ 11:24:55
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad skulle du helst vilja läsa om i en blogg? Vad skulle jag kunna göra för att min blogg skulle bli bättre än vad den redan är? Ge tips! (se inlägg)

2011-12-03 @ 23:13:10
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0