Fredag

I fredags höll jag, som sagt, till på Aveny hela kvällen. Ni hade chansen att komma in dit gratis och det var faktiskt riktigt kul att träffa några av er under kvällen.  Jag fick höra flera gånger att man inte kunde känna igen mej, och tro mej ni var inte ensamma - inte ens dom jag jobbade med kände igen mej.
Jag fick säga 3 gånger att jag skulle jobba innan dom tillslut släppte tron om att jag var en snyltare.

Hur som helst var det bra drag. För att vara helgen innan löning och folk har lagt alla pengar på julklappar var jag faktiskt förvånad över att det var så fullt. Kul!

När vi stängde drog vi några stycken till Amba. Jag måste varit jävligt packad då för jag plev nedrprutade med sprite utan att bry mej. Jag garvade typ, vilket är konstigt med tanke på vad sprite gör mot mitt hår - som jag lägger så jävla mycket energi på att hålla snyggt. "Har en tjej slitet hår spelar det ingen roll hur hon ser ut i övrigt, hon ser knäpp ut ändå", som jag brukar säga. Det är inte helt sant såklart, men hår syns!

´Det blev en lång kväll. Jag tror att jag somnade vid 9-tiden. Sen var det upp och fixa med nya listor som gällde. Inte jättekul när man var bakis och trött.

Min outfit och allt får jag plåta någonannan gång. Det fanns ingen tid då.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0