Bad teacher

Nej nu ska jag värma den där lussebullen som står med på dagens krubb, hälla upp lite mjölk och glo på Bad teacher tills jag somnar.
Jag hyrde den i lördags och har redan sett den, men den tåls att se igen. Ett stort minus är dock att ha med Justin Timberlake. Han är allt annat än skåis och passar absolut inte in i bilden som snygg och förmögen. Snäll och charmig möjligtvis.. vem som helst blir det i sånna där glajor. Men vem som helst hade också gjort rollen bättre. Det var inte bra.
Cameron Diaz gör ett betydligt bättre jobb, tyckte jag, även om jag är van att se henne i helt andra roller. Den giriga lögnaren på jakt efter pengar till bröstoperationer känns inte riktigt som Diaz. Men jag gillade filmen över lag. Den var en skön feelgood-film som helt klart är sevärd när man inte har bättre saker för sej. Dock inte jättelångt upp på listan över bra filmer jag sett, tyvärr. Men då andra sidan har väl jag sett ... filmer.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emma

ååh den filmen vill jag se!! :O sj gillar jag justin ^^ fast vet såklart inte om han är bra i denna film ^^

2011-12-21 @ 07:23:12
URL: http://emzaans.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0