Söndag

Godmorgon godmorgon

Söndag, söndag, söndag och gud vad det märks. Vädret är skitdåligt. Mulet och regn, trist.
Men det är en perfekt dag att sitta inne och ta det lugnt och ärligt talat är det ju nästan bara söndagar som accepterar sånt. Det kanske finns en baktanke med att det nästan alltid är mulet på söndagar.

Nåja, jag och tjejerna har precis vaknat och tagit en liten promenad i regnet. Jag kan ärligt säga att dom tyckte att det var betydligt roligare än vad jag tyckte. Efter det skulle det brottas i sängen, det tyckte dom också var betydligt roligare än vad jag tyckte.
Om en stund är det dags för frulle, för tredje gången tycker nog dom att det är betydligt roligare än vad jag tycker. Finns det något som är kul med att ha vovve?  Skämt åsido. Dom är jättesöta, speciellt när dom sitter och kollar på mej med sina stora ögon och ögonen fullständigt skriker "ge mej mat" eller "gå ut med mej".

Idag blir det en lugn dag med film.. förmodligen. Eller så hittar jag på något annat trevligt.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0