El trio

Hej

Nu börjar jag vakna till här. Jag kom hem tidigt i morse efter en halvgalen utekväll med Roya och Emilia. Där har ni svaret.
Jag vet inte hur många gånger jag har fått frågan om vart dom tog vägen. När jag umgicks med dom hände det alltid sjuka grejer och jag bjöd på många galna klipp, plötsligt var det över.
Det glädjer mej att ni gillar dom såpass mycket att ni frågar om dom.

Igår var vi i alla fall fört ute och tog en öl och snackade bara. Vi har ju inte träffats på ett halvår så det fanns mycket att prata om. Sen gick vi till Ojojoj för att jag skulle sncka lite jobb.
Det var jäkligt stökigt där igår då det gick inge vidare.

När det stängde blev vi förföljda av två killar, som vi tillslut kubbade ifrån för att en stund senare få ett helvete med 4 andra killar. Dom ville inte riktigt acceptra att vi inte ville med på efterfest. Det måste sett kul ut för alla på perrongen nör vi sprang fram och tillbaka och gömde oss bakom pelare.
Stackars Emilia som åkte samma tåg som dom när hon skulle hem.
Jag och Roya fick istället ta itu med en gammal gubbe som inte var helt nykter.

Jag vet inte vad vi gör, men det blir aldrig normalt när vi går ut.

              

En gammal bild på idioterna.
       
              


Halvskämmigt klipp. Jag försvarar mej med att det var ett år sen och jag var jättefull.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0