13 år senare

Galet vad skumt det känns att åka förbi massa skolgårdar, se elever som står ute och tjuvröker, barn som klättrar i träd, folk som spelar basket eller fotboll, lärare som springer fram och tillbaka och en jäkla massa skolböcker som bärs omkring- och själv inte vara där!
13 år har gått och jag kan ärligt säga att jag inte minns mycket och förmodligen lärde jag mej inte heller speciellt mycket och inte tusan var det kul heller. På ett sätt saknar jag det lite på men ett sätt... damn vad awesome det är att sitta där jag sitter just nu, men snart är det slut på det med.

                

Jag började gymnasiet för ett halvår sen och har redan tagit studenten! Något står inte riktigt helt rätt till här.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0