Med sommaren kommer skönhet

Bortsett från att det är jäkligt skönt att sitta i solen, man får färg, man blir glad o.s.v. så kommer alltid alla snygga killar fram på sommaren. Har ni tänkt på det? Jag som jobbar på Donken kan se en himla skillnad. Bara idg har det kommit in åtminstone 1 snygg kille! Det är mer än vad det gör på en hel vecka på vintern. Härom dagen var det en dödligt snygg kille inne, han handlade en glass och stod och snackade med mej och en kollega lite för länge för att ha det utseendet. Jepp, jag smälte snabbare än hans glass. Tur att vi har vintern så vi kan se den underbara skillnaden.

Oh god damn it, ska man kunna catcha dom i sommar.. tja då får jag nog börja jobba lite på bodyn tror jag.



Undrar vart dom tar vägen på vintern..

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0