Stuumpan - The hurtbulle

Jag hade egentligen tänkt ta en sväng till gymmet. Träna och sola, det hade varit perfekt. Men jag kunde inte få tag i kortet så istället gick jag ut och sprang en runda. Det var rätt bra jobbat tycker jag. Sen körde jag lite träning hemma istället. 1 timmar jag hållt på så man är rätt trött nu.



Min kropp är egentligen ganska mjuk och gullig men visst fan borde jag förlora några lager. I know.. men jag gillar choklad. What to do

Jag gick i alla fall ut och sprang ett tag. Jag gillar känslan av frihet när man springer.



En riktigt svettbomb efteråt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0