Tomorrow I'm up to something.. bad

Imorgon är det fredag.  Jag har faktiskt inga planer. Det känns konstigt. Jag är ledig från jobbet så här med planerar jag en skön hemmakväll... jag vet precis hur det brukar sluta. Jag planerar att vara hemma och kolla på film och allt slutar med att jag på måndagen säger till kompisarna:

- Fy fan... jag gjorde något dumt i fredags.

eller

- Vet ni vad jag gjorde i fredags? och garvar.

 

Så är det varje gång.


Jag vet vad jag vill göra, men jag försöker koppla bort det allt vad jag kan.. det går inge vidare.




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Tjej 16

hej stuumpan :)

Jag är en tjej på 16 år och jag undrar om du skulle kunna lägga in några videoklipp på lite olika frisyrer, det behöver inte vara värsta profs frisyrer, bara enkla frisyrer som man kan ha i skolan till exempel om du skulle kunna göra det skulle jag bli super glad :)

2010-09-17 @ 15:05:06

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0