Lördag

Hej

Idag har mitt schema verkligen varit fullspeckat. Jag har inte ens haft tid att äta!

Min hemmakväll igår blev ju inte direkt en hemmakväll.. jag är inte ett dugg förvånad ärligt talat. Vad som inte heller förvånar mej att är jag gjorde något galet.

 

Jag vaknade upp imorse, lite halvbakis, åkte till jobbet och jobbade några timmar. När jag hade jobbat ett tag blev jag as hungrig och lyckades trycka i mej en cheese. Efter jobbet cyklade jag till mamma i ösregnet, hämtade lite grejer och sen direkt till pappa. Tror ni jag var torr när jag kom hem eller?

Hehe, inte!

Så fort jag kom hem slängde jag ihop mina träningskläder och åkte till gymmet.

Nu är jag äntligen hemma och ska göra det jag har längtat efter i flera flera timmar.

Nämligen äta!

 

På vägen hem från gymmet köpte jag hem min absoluta favoritsallad och morötter. Ikväll blir det film, sallad och mitt lördagsgodis blir morötter och sourcream dipp . Mums!
Det blir en lugn kväll helt för mej själv. Huset är tomt och jag kan inte beskriva hur jävla skönt allt är just nu.

På med sockorna och mjukisbrallorna


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0