Lite mer nytt

Jag antar att det märks att jag har en rätt seg kväll, så jag sitter och tar igen lite i bloggen. Även om jag inte har bloggat har jag tagit en del bilder.  Nu tänkte jag visa lite mer som jag har köpt. Det blev inte mycket shopping den här månaden och det finns åtminstone 2 anledningar till det:

1. Jag har haft 0 tid att shoppa- Jo jag har saknat det som fan och varje gång jag har gått förbi en affär har jag velat gå in, men jag har alltid haft bråttom någonstans.
2. Mina 3 nya anchors tog en stor del av lönen den här månaden, så jag har behövt ligga på sparläge.

Konstigt nog har varend slant gått åt, trots att jag inte har haft tid att använda mitt älskade VISA-kort.

HMMMM.....



                             

                                                ♣ Strazz - Make up store - 149 kronor
                                               ♣ Eyedust - Make up store - 135 kronor
                                                    ♣ Hoodie - Melba.se - 399 kronor


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0