Fredag natt

Igår kväll by the way. Hlet sjukt!
Jag känner att jag nog borde dra igenom litegrann, snabbt..

Halv 2 fick jag ett sms från Mr Ch. Jag skulle egentligen precis gå och lägga mej men istället åkte jag in till stan. Där träffade jag Mr Ch, hans brorsa och några av deras kompisar. Sköna prickar det där . Folket skulle i alla fall precis röra sej hemåt då så jag, Mr Ch och hans brorsa åkte hem till dom.

Jag antar att ni redan har fattat vad jag skulle göra där mitt i natten.  Observera en sak! Jag visste inte att han hade en brorsa så låt inte era tankar springa iväg för mycket.

Vi landande hemma hos dom ungefär vid 03.50 och Ch deckade nästan direkt. Brorsan började blanda några groggar och sen satt vi och snackade och lyssnade på musik...

Det var en trevlig kväll, dock råkade jag grabba fel brorsa...
ouch.. sånt som händer brukar man säga va?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0