Stuumpan svarar: Headern




                                                                   passar fint :D

                     men skämmer du inte ut dig sjuukt mycket i header iklädd trosor?


Helt ärligt, så har jag aldrig tyckt det. Jag gillar attitydbilder och jag tycker att min header är kaxig.. men jag kanske ska göra som alla andra då och ha en header på mina läppar och mej själv i några löjliga kläder.. Varför göra som alla andra?
Folk får tycka att jag skämmer ut mej om dom vill, jag har aldrig brytt mej om det. Jag är den jag är och av någon anledning fortsätter, även dom som tycker att jag skämmer ut mej, att checka min blogg så antagligen skämmer jag inte ut mej så jävla mycket. Jag har en attityd som heter duga och jag kommer aldrig bry mej så jävla mycket som alla andra gör.

Jag har mindre kläder på mej på stranden for god's sake! Visst det är ett taskigt exempel, men det är ett exempel.
Jag tycker inte att jag skämmer ut mej genom att jag står med ryggen utåt och kör hotpants, linne och stövlar.. Om du tycker det får du tycka det.. Jag skiter i det. En stor del av mej har redan fattat att du gärna hade kommit på det före mej. Hade du gjort det, hade du haft mod.. tja då hade du gjort det. Men är man förbannat rädd för vad andra ska tycka förstår jag att man sticker huvudet i sanden.

Det viktigaste för mej är att jag aldrig kommer göra det. Sen får folk hata mej hur mycket dom vill. Jag vet vem som vinner i slutet.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: maria

Det var faktiskt din header som fick mig att börja läsa din blogg, den rockar! Du är verkligen skitcool! :D

2010-11-08 @ 19:02:01
Postat av: jonas

vet du ingetn ting

gå och klä av dig helt naken fis du

från upp till tå

efter det

ska du knulla för fult

hela dan och hela kvällen+

hela natten då åxå till kl 6 på morgonen

då får du sluta att knulla

dör att då måsste du såva men naken fis= ttåppläs

då vet du vad du ska göra på dig själv

ta dina fingrar och ståppa in den i skärten och den andra handen ska i fittan

och sen ska du dra in och ut

sammtidigt

när du ligger i sängen

och du får alldrig ha kläder på dig mera alldrig ditt liv

det är samma sak när du ska såva

du får inte ha på dig

natt linne eller pyamas byxor ooch pyamas jacka

dåmm får du inte ha på dig heller alla

dåmm ska du kasste bort helt eller

bränn upp dåmm på elden

det är samma sak åmm du har baddräkt+ bekini åxå

ska tänd eld på så att

dåmm brinner upp för dej

+ dina stringtrosorna åxå gör du samma sak med+

dina van liga trosorna åxå

samma sak med+

dina strumpbyxor åxå samma sak med+

knästrummpor åxå samma sak med+

kortstrummpor åxå samma sak med

då vet du vad du ska göra

du kann börja med det när du går och ska såva

duå gör du det här såmm jag säger till er

+ inne skorna åxå + ute sorna åxå

samma sak med

då vet du vad du ska göra när du ska såva

men du får alldrig såva i sängen den ska du såga sönder

så att du är tvungen att såva på gålvet i duschen och du ska sätt på vatten i duschen åxå

och låt vattnet rinner på dig

så att du blir helt genåm blöt

och stäng alldrig av vattnn i duschen låt

den rinna på dig bara vamt vatten

åmm varm vatten tar slut

då får du bara kall vatten då

menn du låter du denn fort sätta att rinna på dig åxå

2010-12-02 @ 19:50:39
URL: http://wwwaromabutiken.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0