Indi´s back

Drop it...

Idag har jag spenderat min dag väl
Efter att ha legat och dragit i sängen jävligt länge åkte jag in till stan och träffade Indi. Fan vad gött det var att träffa den mannen. Det var evigheter sen vi sågs sist och sen dess har det varit allt annat än bra mellan oss. Jag var beredd på det värsta men fick tillbaka min vän.  Lilla söta Indi var precis den gamla goa knasbollen som han alltid har varit.
Jag hoppas att det får vara såhär länge nu. Det finns inte många jag trivs bättre med än med honom.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0