Stuumpans tandtips

Jag har tänderna många av er vill ha.

Jag säger det inte för att leka Kissie.. faktum är att jag inte säger det över huvud taget, det är ni som säger det. På msn, på mail, i kommentarer. Jag hör ofta att jag har vita fina tänder.

Tittar man lite till ser man att dom inte är helt raka, nej jag har ju inte haft tandställning så då får man leva med det. Fan, det spelar väl ingen roll. Det är en stor del av min charm att inte vara perfekt.

Men hur som helst tänkte jag nu avslöja the big huge mostersecret som många av er har efterfrågat. Varför har jag så vita tänder jämfört med många andra?

Watch the video and learn

'

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

hahahaha. Fan va bra du är!!

2010-05-22 @ 10:36:00
Postat av: elinn

så bra, jodå det är bara bra med mig. :)

hänt något kul i helgen?

2010-05-23 @ 00:10:53
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: stephanie

godmorgon.hoppas att du får en fin söndag.kram

2010-05-23 @ 07:17:14
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: sabina

haha jag måste säga att jag tycker du är en ashärlig tjej verkligen! Jag har inte följt din blogg men jag har av slump råkat komma in på den flera gånger från youtube, och nu tänker jag bannemig börja följa den! fortsätt vara den du är, och det där med att du itne säger själv att du är vacker osv. Du ÄR vacker. Och din personlighet är så jävla klockren o unik! keep going, du är en grym insperation!

2010-08-30 @ 18:04:37
URL: http://sabinamansson.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0