Sexnovell

En fredag som ingen annan

Källa: sexhistorier.se

Det var en fredag kväll som såg ut att bli lugn och ensam. Tänkte spendera lite tid framför datorn för att se vad folk hade för sig. Efter det fanns det säkert någon halvbra film på tv. Det var sommar ute och ganska behaglig värme så här vid mörkrets inbrott.
”Nadine har loggat in” – stod det på snabbmeddelandet på min MSN.
Det var den tjejen jag pratat med över MSN ett par gånger för att sen en party kväll på stan bokstavligt gått in i för att sen bara två timmar senare haft en av de vildaste knull jag varit med om.
- Hej, vad hittar du på? Stod det från Nadine i hennes meddelande.
- Lugn kväll framför tv/datorn. Svarade jag snabbt.
Under de nästföljande 10-15 minuterna skötte vi det sedvanliga snacket om vädret och hur veckan varit osv. Men efter det började snacket snabbt leda in på andra saker, lite mer eggande ämnen.
Medans vi pratade kände jag sakta hur min puls sakta men bestämt ökade, det blev varmare i rummet tyckte jag. Huden kändes varm och det bultade lite innanför mina byxor. Kuken fattade direkt att något var på gång.
Jag tänkte för mig själv att denna tjej verkligen kunde ”hjärn-knulla” mig. Jag tittade lite närmare på hennes presentations bild på MSN. Hennes ögon ryckte sig ut från bilden och tog tag i min krage och skrek högljutt – sex, åtrå och begär…
- Helvete tänkte jag, denna tjej har någon extrem porr känsla över sig. Den gick nästan att ta på. Det var så tydligt med hennes sätt att röra sig, prata och bara titta på en som fick mig att direkt tänkta på sex.
- Vad gillar du mest? Soft sex eller mer hardcore typen frågade Nadine.
- Var situation har sin fördel men jag föredrar det lite tuffare sexet.
- Ikväll känner jag mig extra sugen på skoningslöst sex, vad har du för dig senare Andy?
- Inget mer än att knulla dig tyst skrev jag! Med förhoppningen av att tv kvällens schema skulle justeras något annorlunda.
Tystnaden och de svaren som brukade komma direkt dröjde.
- Kan du komma om en timme sa Nadine?
Jag kan komma om 30 minuter tänkte jag; Jag kommer om 1,5 timme svarade jag. Hon ska inte få bestämma tänkte jag. Det var ju trots allt cirka 3 mil till henne.
- Härligt, min fitta är redan plaskvåt och jag kan inte sluta ta på mig. Du måste verkligen komma om 1,5 timme – gör du inte det så kan jag inte hålla tillbaka mitt orgasmbegär.
- Jag tittar redan på en nyligen nerladdad porrfilm och skakar av kåthet.
- Lugn Nadine, du ska få kuk. Min kuk spred ut sig över ljumsken och skapade en bultande känsla som nästan syntes utifrån. Jag knäppte upp byxorna lite för att lätta på trycket kring min nu hårda kuk. Kuken var i myspinne stadiet fortfarande så det fanns mer att ge och det skulle det ske med.
Efter en snabb dusch och lite klädbyte så tittade jag på klockan, 22:30. Bör vara där strax efter 23.
På vägen dit i bilen tänkte jag på platsen som vi bestämt och det sista jag sa till henne.
Jag sa till henne att hon skulle ta på sig en sexig sommarklänning tillsammans med ett par skor höga stilettklackar. Under klänningen ville jag se ett par extra porriga string trosor och en matchande BH för hennes så fylliga, runda och härliga naturliga bröst.
Jag anlände till platsen som vi bestämt ett par minuter efter utsatt tid, jag svängde in på parkeringen framför den spegelblanka sjön som låg alldeles stilla i nattens skugga. Det var ett precis lagom sken från månen som gjorde att kvällen fick ett grått skimrande ljus.
Jag hoppade ur bilen och tittade mig omkring, där borta längs en stig nere vid sjön fanns en siluett av en person. Trots att platsen låg väldig nära centrum så var det helt tyst ute. Tiden var perfekt, precis efter den äldre delen av invånarna gått in och precis innan den yngre delen av invånarna var på väg ut till uteställena.
Jag närmade mig med siluetten och ju närmare jag kom desto tydligare blev figuren. Jag kunde nu urskilja en kvinnokropp som rörde sig lite trånande.
Jag tittade på dem öppna skorna som innehöll ett par små fötter som såg ut att trivas utmärkt var dem var. Jag vandrade upp med blicken längs hennes bara ben. Ovanför knäna döljs låren av en beige kappa som var knäppt med 4 knappar. Sista knappen innan den triangelformade och djupa urringningen såg ut att sitta mycket tajt till följd av hennes fylliga bröst. Nadines gulblonda hår var ledigt uppsatt så att i en enkel uppsättning som även lät lite hår hänga ner precis förbi hennes axlar. Hennes ögon var glansiga och dem genomborrade mig av en lust som var så pass tilltagen så det gick inte att ta miste på vad hon tänkte på. Jag ställde mig precis framför henne och stod där tyst och bara tittade på henne. Nadine tittade tillbaka på mig, hennes blick vandrade upp och ner precis som om det hon såg framför sig var absolut nödvändigt för henne att knulla med annars skulle hon gå under av kåthet. Medans vi stod där lite under 1 meter ifrån varandra och bara tittade yttrades inga ord. Tystnaden var uppenbar, det enda som hördes var en tung andning från oss båda. Varje andetag från Nadine skapade mer tryck på den stackars knappen som kämpade för att hålla tillbaka hennes bröst som i sin tur inget heller ville lyftas ut och kyssas, smekas och bröst knullas av min nu hårda kuk. Nadine tittade ner på mitt skrev och man kunde nu urskilja något som låg trångt innanför. Ett litet leende skymtades på hennes läppar, Nadine slickade sig lite lätt om läpparna och för en sekund tyckte jag att månljuset träffade hennes lätt rosa läppglans och en reflex skar som en stark stråle in i mina ögon. Nadine andades ut ett långt andetag innan hon sa;
- Jag trodde aldrig du skulle komma, jag har väntat så länge, för länge. Den dryga timmen har känts som en hel dag. Kom, vi går ner längs stigen. Det finns en jätte fin plats längre ner.
- Fan vad sexig du är! Utbrast jag i ett spontant uttalande, för stunden var det de bästa jag kom på. Min hjärna var nollställd, tillbaks till primitiv nivå med en instinkt att bara knulla. Inget annat kunde jag tänka på.
Medan vi gick sakta myntades inget ord, vi var 2 personer på ett uppdrag. Det är något magiskt över att träffa en kvinna och innan redan veta att innan kvällen är över kommer hon suga min kuk, bli knullad och i bästa fall svälja min saftiga och varma sats.
En liten glänta till stigen uppenbarade sig lätt dolt av några träd. Nu förstod jag vilken plats hon menade, från gläntan var man lätt dold men ändå en fin utsikt över sjön som låg tyst i sommarnattens sken. Vattenbrynet låg bara 20 meter ifrån oss.
Jag tog ett stadigt tag om hennes med min ena arm, min andra arm slet upp knapparna på hennes kappa. Dom två mest härliga bröst kunde nu ta lättnande känna sig fria från kappans tryck. Jag drog henne kraftigt in mot gläntan. Nadine hann knappt reagera, hon kysste mina läppar, hennes varma mjuka tunga rörde vid min – det var som en elektrisk urladdning som for genom hela min kropp. Nadines knä börja ge vika, mitt stadiga grepp om hennes midja höll henne säker. Under den beiga kappan var hennes kropp utsmyckad med en kort nästan transperent klänning som slutade knappt en decimeter nedanför hennes rumpa. Urringningen var iögonfallande, denna klänning hade gjort vem som helst galen – tänkte jag.
Jag drog hennes axelband åt sidorna och klänningen seglade ner till marken och lämnade denna sexiga kropp till allmän beskådning. Jag tog ett steg tillbaka efter jag slutat min frenetiska dyrkande av denna kropp. Nadine var för en sekund i ett rus av kåthet och det tog henne flera sekunder innan hon uppfattade att jag slutat. Nadine fick ta ett steg tillbaka till trädet bakom henne för att inte ramla. Hon var nu så kåt och upphetsad att hennes blick var dimmig.
- Ge mig mer, sluta inte! sa hon med en väsande röst
Nadine stod lite brett isär med benen, lätt böjda. Hennes rumpa tryckte mot trädet samtidigt som hennes kropp svankade framåt så brösten trycktes så långt ut hon kunde. Huvudet lutade bakåt mot trädet.
- Knulla mig!
Nadine började nu tala så högt att jag vaknade upp ur mitt tillstånd. Jag hade beundrat hennes ställning mot trädet, hennes bara ben i dem höga stilettklackade skorna. Hon bar dom minsta tygmässigt sett stringtrosorna jag sett som var nästan transparenta. Hennes jätte stora bröst passade perfekt i den matchande BH hon bar. Nadine tog ena handen och förde den innanför dem nu blöta stringtrosorna och drog fingret längs sin fittas öppning. Den andra handen smekte ut brösten från sin viloplats. Brösten var nu fullt exponerade mot mig, jag kunde se att hennes bröstvårtor var styva. Hon förde sitt finger från fittan till munnen och slickade förste lite innan hon stoppade fingret i munnen och smakade av sin varma fitt saft.
- Mm, min fitta smakar så gott. Kom hit ska du få smaka.
Jag tog två snabba steg mot Nadine. Jag förde in min hand i hennes hår och lösgjorde hennes hår från sin uppsättning. Håret ramlade ner, jag tog ett snabbt och hårt tag om en stor samling hår. Samtidigt lutade jag mig fram mot hennes öra.
- Nu ska du få som du vill!
Jag tryckte ner Nadine mot marken, ner på knä framför mitt skrev. Nadine visste vad som väntade. Hon knäppet upp mina byxor och lät dem ramla ner till marken. Hon stoppade in handen innanför mina boxershorts och tog ett stadigt grepp om roten på min hårda kuk. Ett brett leende uppenbarade sig på Nadine, hon älskade att suga kuk.
Kuken var styv och dem tjocka ådrorna på kuken ansträngde det redan spända skinnet. Den lättrosa ollonet pulserade i takt med min puls. Nadine tog ett stadigt grepp och förde munnen mot kuken och slöt läpparna runt kuken. Ett par snabba sug och runktag följde.
- Mm, din kuk smakar så gott.
- Du ska få så ordentligt med kuk, svarade jag. Har väntat länge på att få ge dig va du förtjänar!
Efter en stunds sugande drog jag henne i håret upp henne till stående och snurrade runt på henne. Jag pressade upp henne mot trädet och hon gnydde lite av smärta. Men smärtan var en välkommen sådan, denna tjejen gillade det lite hårdare tagen.
Nadine stod nu tryckt mot trädet och svankade ut med rumpan mot mig. Nadine särade på sina skinkor så att man tydligt kunde se hennes våta fitta och den lilla analöppningen. Efter ett par snabba juck i fittan för att blöta ner kuken ytterligare förde jag upp den ett steg mot analen.
Jag pressade det rosa ollonet mot analen och Nadine stönade till. Jag fortsatte att trycka och precis när ollonet passerat ingången gick det lättare. Jag tog ett grepp runt halsen på Nadine med min ena arm och låste fast henne mot mig och började knulla henne hårt i analen. Min kuk hade aldrig varit så hård och jag kände att det började bygga upp en utlösning i kuken som inte kunde hållas tillbaka.
- Mmm ge mig kuken, jag vill känna din varma sperma mot mina läppar.
Jag vände henne om och innan jag hann trycka ner henne knästående så kastade hon sig ner och körde in kuken i munnen och ända ner till roten. Nadine gurglade till lite lätt och efter en liten stund så kom jag i en obeskrivlig extas. Det svartnade för ögonen en liten sekund och mina ben darrade. Jag fyllde Nadines mun av hela min sats som vid detta lag kändes som en hel liter.
Nadine svalde hela satsen och efteråt tittade hon upp mot mig.
- Det var en hel del som kom där, du måste varit kåt?
- Ja de va nog så!
Vi klädde på oss lite hastigt och hon följde mig till min bil. På väg därifrån tänkte jag lite på denna tjej. Det var andra gången vi hade sex och det kändes som om vi haft sex 100 gånger. Vi visste precis hur vi skulle göra det som skönast för varandra.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: fourtwnty

Dra mig i håret och kalla mig för slyna.

2010-05-25 @ 19:07:01
URL: http://fourtwnty.blogg.se/
Postat av: sanne-madeleine

söt blogg :9 allt bra?

2010-05-25 @ 21:17:11
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0