Smält jävla snö, smält!

Såhär ser det ut hemma hos mej


Ca. 1 meter snö.

Har ni tänkt på hur glad man har blvit bara för att solen har tittat fram varje dag den senaste veckan?
Jag reagerade i alla fall på det när jag skulle ut "i morse", så solen inte var framme. Som tur var kom den nu på eftermiddagen, lagom till att jag skulle ta några otuftisbilder



Underbara solen. Jag önskar bara att den kunde vara lite större, lite varmare och stanna längre. Haha, man blir då aldrig nöjd.

Jag gissar på att snön kommer ligga kvar till slutet av maj, vad gissar ni på?

Hemskt det låter . MAJ? April brukar kunna vara snöfritt ibland


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: djustd

Ja, det räcker att man anmäler sig en gång så e man me o tävlar de andra veckorna oxå.kram!

2010-03-17 @ 23:22:52
URL: http://djustd.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0