Sex



Variera sexlivet och kör stående. Ibland kan det blir rätt trist att mala samma gamla missionären. Testa något helt nytt, tex. att stå upp.
Andra tips är att köra på golvet, annan plats eller mot väggen.
Den här ställningen är skön men lite småknepig för vissa.
Ett tips till er tjejer är att inte svanka för mycket. Jag vet hur sexigt det är och jag vet något mer också- hur jävla painful det för ryggen tillslut.
Svanka i doggy, skeden och alla ställningar ni vill. Men den här avråder jag er från att svanka. Ryggen klarar inte sånt i längden.

För övrigt finns det inte mycket att säga om den här ställningen.. den är jobbig för benen och knäna och som tjej måste man stå rätt jobbigt för att killen ska komma åt.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0