DM á la España


Nu sadar nar VM ar igang och allting, startade vi DM. Det ar inte lika fysiskt jobbigt som VM men minst lika viktigt  DM star for DRINK MASTERSKAPEN och den ar i fullgang. Vi dricker sa manga drinkar vi kan och sen rankar vi dom.
Efter 4 dagar ser listan ut sahar:

1 Screaming Orgasm
2 Sex on the beach, Piña colada
3 San Francisco
4 Long island Ice tea

Screaming orgasm och Sex on the beach dricks val bade i tid och otid tycker jag

Vara hemmagjorda Dagens fungerar som middag mer eller mindre

Klart att alkoholkonsumtionen ska ligga pa topp nar man ar pa semester, haller ni inte med? 


Tillat mej att beratta att en 4:a Tequila inte ens kostar 35 kronor har! Nejda, min lever langatar inte tillbaka till Stockholm

 

Underbara orgasmen till hoger, halvtaskiga San francisco till vanster.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0