DAG 9

DAG 9
9/7-10

Dag 9 var vi igång igen. Vi hade vilat en hel dag och hade gott om energi igen. Hela dagen och kvällen berättar jag om i flera videoklipp, så jag tänkte väl låta dom tala för sej själva.





Istället för att sitta kvar och käka på vårat stammiställe började vi köpa med baguetter till stranden. Precis som det ska vara
Denna dag var det även dags för ett nytt farligt experiment. Det var jag som utförde det och som tur var överlevde jag, men det var på håret ska jag säga.





Efter stranden gick vi hem, gjorde käk, tog töntiga bilder på oss själva och spelade in några galna videoklipp.








Senare på kvällen åkte vi först in till Tinas i Torremolinos, där träffade vi två engelsmän som vi flydde ifrån strax efter att dom hade flytt från oss



Jag minns inte vad den här hette, men på ett annat ställe hette den Blue hawain. Den var typ precis lika god som det mesta vi druckit hittills.



Dessutom fick man blå tunga av den, och det var ju kul







Vi med ena engelsmannen.

Strax efter det där flydde vi därifrån. Då är den stora frågan- Vart flydde vi?

Benal madena, självklart!



Utanför Tinas stötte vi på några engelsmän som vi delade taxi med, dom skulle också till Benal madena så det blev en billig resa för oss. Så fort vi kom ur taxin flydde vi iväg från dom. Pinsamt nog råkade vi också stöta på en av killarna vi träffade i Benal madena första kvällen.. Inte kul!

Efter att ha flytt från taxin gick vi till samma ställe som första kvällen i Benal madena- Mango
















Vi var där ett tag sen blev vi tvugna att fly vidare. Egentligen var hela kvällen bara en jävla flykt från plats till plats och oavsett vart vi kom lyckades någon jävel, som vi tidigare flytt från, vara just på stället vi kom till. Då var det bara att ta sitt pick och pack och fly till nästa ställe.

Efter alla flykter hamnade vi på Kebab hits. Det kan man i alla fall lita på. Tro mej, man blir hungrig av att fly!





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0